Zajęcia

“Najlepszy moment, żeby zacząć jest TERAZ!”

Jeśli zastanawiasz się które zajęcia pasują do Twoich potrzeb – poczytaj krótki przewodnik po proponowanych przeze mnie sposobach pracy:

regularne zajęcia

Jestem zdania, że największe korzyści przynosi regularna praktyka. Dlatego większość zajęć prowadzonych przeze mnie (i przez nauczycieli, których szkolę) ma formę regularnych spotkań, w stałych grupach. To propozycja dla osób gotowych na systematyczną pracę. Jeśli masz ochotę dołączyć do takiej grupy, sprawdź jakie zajęcia masz do wyboru w mojej pracowni STAN SKUPIENIA ♥

ZAJĘCIA INDYWIDUALNE2Osoby, które z jakichś powodów nie czują się dobrze w grupie, lub potrzebują indywidualnego traktowania, serdecznie zapraszam na ZAJĘCIA INDYWIDUALNE. Są one wskazane w przypadku specyficznych schorzeń, potrzeby rehabilitacji po urazach czy operacjach, a także w każdym przypadku, gdy czujemy, że obecność grupy nie jest dla nas wspierająca na danym etapie życia.

WARSZTATY2To intensywna, skoncentrowana forma pracy, nauki i wypoczynku. Bardzo dbam o to, żeby miejsca, w których odbywają się warsztaty były zanurzone w przyrodzie i wyjątkowe – tak, aby pomóc ciału się zregenerować, a myślom zwolnić. Jeśli masz chęć na solidną porcję wypoczynku, świeżego powietrza, ruchu i przygody, to jedź ze mną na warsztat ♥

KONSULTACJE2A jeśli najpierw chcesz mnie poznać? Sprawdzić czy mówimy tym samym językiem i czy odpowiada Ci moje podejście i sposób prowadzenia zajęć? Umów się ze mną na KONSULTACJĘ.

***

JAK WYGLĄDAJĄ ZAJĘCIA2

1. Rozmowa na otwarcie – każdy uczeń ma możliwość powiedzenia z czym przychodzi, jak się czuje, jakie ma potrzeby danego dnia.

2. Relaksacja – na tym etapie zajęć układamy się w wygodnej pozycji i dajemy sobie chwilę na zatrzymanie, w czasie której uważnie obserwujemy swoje ciało. Odpowiadamy sobie na pytania:  jak płynie mój oddech? czy mam ochotę na ruch? czy ciało jest dziś napięte czy rozluźnione? czy moje stopy i dłonie są teraz zimne czy ciepłe? Jak się czuję?

3. Właściwa praktyka – w zależności od potrzeb ucznia i wybranego celu praktyki i – w konsekwencji – odpowiednio dobranych narzędzi pracy z ciałem, ta część zajęć może wyglądać bardzo różnie: od sesji asan i ćwiczeń oddechowych, po godzinny, intensywny i zupełnie swobodny ruch.

4. Rozmowa na zakończenie – dajemy sobie czas na wypowiedzenie tego z czym kończymy i jak się czujemy

***

Jeśli po przeczytaniu tego krótkiego przewodnika wciąż nurtują Cię pytania, NAPISZ DO MNIE!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s